Virtuální platforma iObeya vám nabízí kompletní řešení pro vizuální řízení podnikových procesů. iObeya vhodně doplňuje paletu nástrojů a je důležitým krokem na vaší cestě k digitální transformaci.
iObeya přenáší zkušenosti z papírové podoby vizuálních pomůcek a díky tomu usnadňuje přechod na digitální formu. Řešení je díky této intuitivnosti rychle přijímáno zaměstnanci na všech úrovních. Celé řešení je snadno konfigurovatelné, digitalizuje vizuální tabule a nástroje, odstraňuje papírová omezení, zaznamenává jednotlivé interakce a nabízí jedinečný zážitek ze spolupráce při schůzkách všech týmů.
Jednoduché použití s atraktivním designem.
Papírové nástroje a realistické interakce.
Optimalizováno pro velkoformátové dotykové obrazovky.
Týmová spolupráce
iObeya je organizována do jednotlivých virtuálních místností určených daným týmům. Všichni členové týmu, ať už v kanceláři nebo na dálku, mají přístup do svých virtuálních místností 24/7, aby mohli vizuálně spolupracovat v reálném čase nebo každý zvlášť.
Virtuální místnosti pro týmy.
Spolupráce v reálném čase se zpětnou vazbou.
Přístupný odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.
Skupinové brainstormingové a hlasovací schůzky.
Co vám nabízíme
Pokud se rozhodujete o přechodu z papírových tabulí a nástrojů, nebo stavíte nový podnik a digitalizace je pro vás nutnost, nabízíme vám komplexní služby.
Návrh architektury celého řešení po stránce softwaru a hardwaru obrazovek.
Škálování licencí na míru.
Projektové řízení při implementaci.
Design elektronických tabulí dle konkrétních potřeb.