O nástroji iObeya

Virtuální platforma iObeya vám nabízí kompletní řešení pro vizuální řízení podnikových procesů. iObeya vhodně doplňuje paletu nástrojů a je důležitým krokem na vaší cestě k digitální transformaci.

Uživatelsky přívětivé rozhraní

iObeya přenáší zkušenosti z papírové podoby vizuálních pomůcek a díky tomu usnadňuje přechod na digitální formu. Řešení je díky této intuitivnosti rychle přijímáno zaměstnanci na všech úrovních. Celé řešení je snadno konfigurovatelné, digitalizuje vizuální tabule a nástroje, odstraňuje papírová omezení,  zaznamenává jednotlivé interakce a nabízí jedinečný zážitek ze spolupráce při schůzkách všech týmů.

  • Jednoduché použití s atraktivním designem.
  • Papírové nástroje a realistické interakce.
  • Optimalizováno pro velkoformátové dotykové obrazovky.

Týmová spolupráce

iObeya je organizována do jednotlivých virtuálních místností určených daným týmům. Všichni členové týmu, ať už v kanceláři nebo na dálku, mají přístup do svých virtuálních místností 24/7, aby mohli vizuálně spolupracovat v reálném čase nebo každý zvlášť.

  • Virtuální místnosti pro týmy.
  • Spolupráce v reálném čase se zpětnou vazbou.
  • Přístupný odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.
  • Skupinové brainstormingové a hlasovací schůzky.

Co vám nabízíme

Pokud se rozhodujete o přechodu z papírových tabulí a nástrojů, nebo stavíte nový podnik a digitalizace je pro vás nutnost, nabízíme vám komplexní služby.

  • Návrh architektury celého řešení po stránce softwaru a hardwaru obrazovek.
  • Škálování licencí na míru.
  • Projektové řízení při implementaci.
  • Design elektronických tabulí dle konkrétních potřeb.

Máte zájem o ukázku iObeya?

Zajímá vás víc?